tirsdag den 18. oktober 2011

Efterårsferie

Billedet har ingen relevans til indlægget -jeg savner bare godt vejr. 


Jeg har efterårsferie og så i hele tre dage! VILDT! Det har jeg ikke haft i fire år! Jeg glæder mig også helt vildt til julen i år, for der har jeg også fri for første gang i 4 år! Aaah jeg elsker at skrive langt speciale! :)

Men jeg synes også ferien er tiltrængt for mit vedkommende. Har været mega stresset på det sidste, ja egentlig over ingenting. Vi har studiekreds hver fredag, hvor vi studerende selv skal holde oplæggene. Jeg bliver altid meget nervøs når jeg skal snakke foran andre og det er faktisk ligemeget hvem det er for og hvad det er om. Så det ligger jeg rigtig rigtig meget tid i. Når jeg så laver noget andet tænker jeg også på det oplæg og det gør mig vildt stresset. Så nu skal der bare slappes af. Okay min lejlighed behøver vist også lidt omsorg, men ellers skal der bare slappes af. 

Jeg starter min ferie ud med en tur i biografen med min svigerinde og mine dejlige nevøer og niece. Vi skal se Smølferne -simpelthen. Jeg elskede smølferne, da jeg var lille, så er spændt på om jeg finder filmen sjov, eller om den bare er dødsyg. Bagefter skal vi ud og have frokost et sted. Mine brødre/svigerinder + unger bor et stykke væk fra mig, derfor ser jeg dem ikke så ofte som jeg gerne ville, så jeg nyder når de endelig er i Aalborg og jeg kan lave noget med dem.

God ferie :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...