lørdag den 22. oktober 2011

Hangover

Jeg var i byen igår for første gang i en milliard år og puh ha hvor kan jeg dog godt mærke i dag, at jeg ikke er 17 mere ha ha. Planen var egentlig, at jeg skulle med til min kærestes fest i aften, men jeg magter det virkelig ikke. Jeg har det ikke dårligt (mere), men jeg synes ikke jeg kan rumme flere fulde larmende mennesker i mit hoved. Så nu tror jeg planen er ændret til jeg tager på et lille visit ved min mor og besøger min kat. Min mor bor tæt på stranden, så der vil jeg ned og gå en dejlig lang tur i morgen. Håber i er lidt mere overskudsagtig end jeg er i dag :P

Ringen jeg bloggede om igår har jeg luret på Camilles hånd. Og den er jo bare endnu flottere på fingeren end den ser ud på billedet. Jeg er dybt forelsket i den! Men det er jeg faktisk i det meste tøj og accessories Camille tager på. Hun har jo bare den mest fantastiske stil.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...