mandag den 27. juni 2011

Carpark North

I fredags var jeg til Fredagsrock på havnen i Aalborg, hvor Carpark North spillede... Efter min mening laver Carpark North jo genialt musik og er enormt undervurderet i dansk musik... Jeg synes de har en meget unik lyd for dansk musik! Men koncerten var jo helt fantastisk og da jeg kun ejer deres debut album måtte jeg jo straks hjem og bestille resten af det de har udgivet. Så de nye cd'er dumper forhåbenligt ind af døren i morgen. Meget passende har deres nye video til singlen "Everything starts again" (som er en vældig smuk sang!) lige haft præmiere. Videoen er instrueret af Jeppe Kolstrup (Jep Mattias bror!):


Som opvarmning var bandet Kissing Cops som jeg helt klart synes jeg har meget potentiale. Forsangeren har en rigtig god stemme og de minder mig en smule om Libertines/Babyshambles. De to jeg var med var ikke begejstret for deres musik, men jeg er nu sikker på det ikke er sidste gang man hører fra dem. Bedøm selv:

1 kommentar:

  1. Det er sjovt med carpark North.. Jeg har sådan en lidt 50/50 mening om dem. Det er generelt ikke min musiksmag, men en gang imellem rammer de lige plet med et nummer, som man ikke kan undgå at elske :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...