torsdag den 2. juni 2011

Torsdag

Som jeg skrev i forrige indlæg er jeg taget hjem til min mor for at læse til eksamen. Min mor arbejder stort set hele dagen, så her har jeg huset for mig selv og et minimum af overspringshandlinger. Selv nettet er for langsomt til jeg gider logge af og på det. Ja for der er heller ikke trådløst net her, så skal bruge min iPhone som forbindelse.. Det er nu virkelig smart man kan det synes jeg, men signalet herude er bare aaalt for langsomt!! Jeg har fået læst godt både i dag og igår og jeg begynder så småt at tro på jeg rent faktisk kan bestå den her eksamen. Men hvor er det kedeligt at læse op til noget man slet ikke synes er spændende... 




Solen tittede frem så jeg skyndte mig ud i haven med det samme! Desværre blæste der jo en halv orkan, så jeg kom temmelig hurtigt indenfor igen! I morgen og de næste mange dage bliver ikke anderledes der skal bare læses og læses, så indlæggende på bloggen bliver nok lidt ensformige, så er i forberedte... :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...