torsdag den 16. juni 2011

Vægttabet

Det er efterhånden ved at være lang tid siden jeg har skrevet noget om mit vægttab og grunden til det var, at jeg var gået helt død i det og da jeg endelig startede op glemte jeg helt at fortælle det. Som i kan se på billedet bevæger jeg mig stille og roligt ned ad. Som jeg har sagt før haster det ikke, men nu vil det altså være dejligt snart at nå målet.


Derudover er jeg gået i gang med at træne til en 10 km jeg skal løbe i september. Jeg gennemførte jo en 5 km til Alt for damernes kvindeløb i sidste måned, så jeg håber og tror det kan lade sig gøre!! Men pyh hvor er det hårdt!

2 kommentarer:

  1. Og det langsomme vægttab har så meget fornuftigt at sige, så godt gået. Især med det løb, jeg kan ikke engang løbe 1 km :P

    SvarSlet
  2. Præcis!! :) Nej for 1,5 år siden kunne jeg heller ikke engang løbe 200 m.. Det er så fedt at mærke sin udvikling :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...