onsdag den 14. september 2011

Ayano Skirt

Camille  har altid det flotteste tøj på. For hvert outfit billede hun poster føjer jeg gerne en ting mere til min ønskeliste. Specielt har jeg forelsket mig i hendes (efterhånden mange) T by Alexander Wang nederdele:

Men de er en smule for dyre til mig, så har længe ledt efter et alternativ. Men så var det, at Lullumut tippede mig om en billig Vila nederdel, der mindede meget om den. Dog uden at være en tro kopi, hvilket er meget godt. Nederdelen hedder Ayano og jeg bestilte lynhurtigt en i grå og en i sort. Den grå er vist på billedet nedenunder.

Jeg synes stadig de er enormt fede, men må indrømme jeg ikke er sikker på om jeg kommer til at gå i dem. De sidder rigtig tæt til og fremhæver mine i forvejen ret store hofter, hvilket jeg ikke er særlig begejstret for. Dog synes jeg af en eller anden grund, at den grå sidder mere til end den sorte. Anyways nu giver jeg dem lige en chance. 

Skulle der være andre der har ledt efter nederdelen er de at finde lige her til 149 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...