fredag den 30. september 2011

Shellac

Eller noget der minder om det i hvert fald.... Jeg var på boligmesse i dag og en af boderne var en neglesalon. Jeg har ikke helt regnet ud, hvor det hører hjemme på en boligmesse, men jeg blev i hvert fald glad da jeg så jeg pludselig kunne få nye flotte negle til 149 kr! Jeg var afsted med min kæreste og svigerforældre, så mens de så på vinduer, tagsten og andre knapt spændende ting satte jeg mig i stolen og fik ordnet mine negle.

Produktet har jeg set på en millard modeblogs, nemlig flotte shellac negle (eller hvordan det nu staves), men jeg har endnu ikke fundet nogle der laver det i Aalborg. Som jeg lige forstod var det kunne hun ikke kalde det shellac, fordi det var nogle andre lakke hun bruger, men det er noget derhen af. Anyways er jeg super glad for dem jeg fik lavet.  Man kunne vælge tre slags glimmer, jeg valgte kun én -nemlig RØD! Jeg så to andre, der fik blandet farverne sammen og det var virkelig også flot. Det skal jeg have næste gang -for jeg skal helt sikkert ha lavet det igen. Nu er jeg bare spændt på hvor lang tid de holder. Jeg fik at vide de kunne holde en 14 dages tid, så nu får vi se.


Edit: Jeg kan da lige linke til hende der lavede mine negle. Stedet hedder Nail Republic og du finder dem på Vesterbro i Aalborg. Hun har lavet negle i 9 år i Mexico og 2 år i Danmark. 

1 kommentar:

  1. Fede negle! Jeg savner virkelig at bruge pangfarver, men tænker bare det måske ikke er så fikst med baby, så her er det bare en klar gennemsigtig lak til at beskytte mine negle :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...