tirsdag den 13. september 2011

Av for s****!!!

Jeg har jo haft extensions på i 2-2,5 mdr og nu var det på tide at få dem af og sat op igen. Et lille projekt jeg lige kunne klare igår aftes -troede jeg... Mit "lille" projekt" tog mig 4,5 time og jeg har da aldrig prøvet noget så forfærdeligt i hele mit liv!!! For s**** hvor gjorde det ondt! Der blev hevet SÅ mange hår ud af min hovedbund og jeg endte med vabler på mine fingre... Jeg har været virkelig glad for at have langt hår igen og hold da op hvor savner jeg det allerede, men status er nu, at det i hvert fald ikke skal sættes på med hot fusion igen! Ever! Det gjorde simpelthen alt for ondt at få det af igen... Jeg overvejer at få sat dem i med cold fusion denne gang, men bestemt ikke før jeg har fundet ud af hvordan man tager dem af igen. Lige nu skal min hovedbund vist bare have lidt ro efter at have fået rykket enormt mange hår ud af sig igår... 

Alt mit dejlige lange hår... 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...