tirsdag den 2. august 2011

Extentions

Jeg har jo helt glemt at vise resultatet med mit hår! Jeg skulle jo have sat extentions i ved en pige fra Åbenråå, men hun brændte mig af to gange i træk (hun havde dog rigtig gode grunde!) og derfor droppede jeg hende og fandt en ny. Jeg købte selv min extentions på myextensions.com, hvor Kate, der har siden selv gennemsøgte mit hår for diverse farver og striber og gav mig præcis hvad hun synes svarede til min egen hårfarve og jeg må sige, at jeg synes hun har ramt plet. Jeg synes dig der er for mange striber, men det ville jo også se tosset ud uden, nu jeg rent faktisk har så mange striber i mit eget hår. 

Derefter fandt jeg en pige, som jeg har glemt navnet på, her fra Aalborg, der ville sætte dem på for billige penge. Hun havde god erfaring og til den pris tænkte jeg, at jeg altid kunne tage dem af igen. Men hun var rigtig god til at sætte dem i og til at sørge for de ikke kan ses når de kommer i hestehale osv. Dog synes jeg overgangen fra mit eget hår til det kunstige var enorm, så jeg ofrede (mange) penge på en klipning ved en god frisør. Jeg har taget et par billeder så i lige kan se det undskylder dog for kvaliteten -de er taget med photo booth. Metoden der er brugt er i øvrigt hot fusion. 


É
n ting jeg dog synes er virkelig irriterende er, at jeg ikke kan få det til at krølle som mit eget hår. Jeg skal helt sikkert ha købt nogle produkter, der får det til at krølle lidt mere. Måske skulle jeg prøve extensions med krøller næste gang? Men som i kan se på billedet falder striber lidt sammen, så man virkelig kan se det er totter der er i. Det er super irriterende! Så jeg har et temmelig ambivalent forhold til dem for de er virkelig besværlige, men trods alt elsker jeg virkelig at have langt hår igen!

3 kommentarer:

  1. Fuck nu det! Jeg havde skrevet en mega lang kommentar, og så gik mit net, da jeg trykkede send. Gider ikke lige skrive det hele igen, men jeg synes det ser skide godt ud, og synes ikke man kan se, at det er fake :)

    SvarSlet
  2. Tak skal du have :) Synes selv, at man godt kan se det ikke er rigtigt, men jeg holder mere og mere af det for hver dag der går.. Elsker vist bare langt hår :)

    SvarSlet
  3. Det synes jeg heller ikke, det ser godt ud.. Men du har ret, du skal nok have nogle styling produkter der kan hjælper krøllerne lidt på vej.. Men fint er det! Jeg har faktisk vundet nogle extensions, som er med clips - jeg glæder mig meget til at se hvordan det ser ud i.. :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...