torsdag den 11. august 2011

Jeg glæder mig

virkelig meget til snart at komme hjem...

Jeg har siden d. 31. juli nærmest ikke været hjemme. Jeg har hhv. sejlet, arbejdet på land, været ude at rejse og nu igen ude at sejle. Det bliver virkelig SÅ godt at komme hjem igen!!! Når jeg kommer hjem igen skal jeg dog arbejde et par dage, men derefter skal jeg virkelig bare slappe af indtil skolestart! 

Internettet er konstant nede herude på søen, så jeg har lidt droppet at komme herind på bloggen.. Jeg vil gerne poste en masse billeder fra Paris som jeg var i i sidste uge, men pga. af internettet er det altså også lige en ting der må vente til jeg kommer hjem. Det er ellers en virkelig smuk by! Jeg forelskede mig dog ikke ligeså meget i byen som jeg gjorde i Berlin. Det er to meget forskellige byer. Meget mere forskellige end jeg lige havde regnet med. Men billeder og fortællinger kommer senere, når jeg rammer landjorden igen. 

Lige nu sidder jeg og sunder mig efter en 12 timers arbejdsdag.. Jeg skal måde om 12 timer igen.. Er godt nok glad for jeg ikke arbejder sådan her til dagligt.. Tænkt at jeg kunne holde til det et år! 12 timers arbejde hver eneste dag i 14 dage er virkelig hårdt for kroppen. I hvert fald når det er herude. Nu sidder jeg så og overvejer at gå ned i vores lille gym for at løbe, men mine ben er bare så ekstremt smadrede i forvejen.. Jeg burde løbe... Men jeg ender nok med at smide mig og se en film.. Og gå tidligt i seng! Der har stormet to dage i træk herude, så lidt i søvnunderskud er jeg stadig på trods af en ok nat i nat. 

Håber i har det godt derude. Vi ses når jeg rammer landjorden. 

1 kommentar:

  1. Glæder mig til at se billeder! Og forstår godt, at du glæder dig til at komme hjem. Det er bare noget helt andet :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...