mandag den 1. august 2011

Okay den gættede i ikke.. Ny gætteleg...

Okay i er dårlige til gættelege. Ingen gættede det og flere sendte smser for at høre hvad svaret var.. Altså.. Kend da lige jeres seværdigheder! ;) Nå men svaret var altså Barcelona, men øh der tager vi så ikke hen alligevel. Vi kunne simpelthen ikke få flytiderne til at passe.. Så nu har vi bestilt til et HELT andet sted:


Ja den var ikke nær så svær vel? Ellers må i seriøst på læst lidt op på verdens seværdigheder ikke ;) På torsdag tager vi (min kæreste og jeg) 4 dage til Paris. Vi blev enige om vi ikke gad bruge særlig lang tid på transport, når vi ikke skulle afsted flere dage og det eneste krav ud over det var at der skulle være godt vejr, dermed var Paris valgt... Det bliver virkelig godt at komme på ferie -også selv om det ikke er i flere dage. VIRKELIG godt og tiltrængt. :)

Jeg er lige kommet hjem fra en uge på Nordsøen. Jeg arbejder jo om sommeren altid et par uger på min gamle arbejdsplads skibet Dana Sirena. I år er der blevet rodet lidt rundt i tørnplanerne og jeg har derfor kun været ude på søen i en uge denne omgang. Det var vildt hektisk da jeg mødte ud. Der havde været storm på Nordsøen og skibet var derfor 9 timer forsinket. Vi havde overdrevent travlt i to dage for at nu at komme ind i de faste sejltider igen. Folk var helt smadret efter at have vendt op og ned på dag og nat ligepludselig. Jeg priser mig bare lykkelig over ikke at være ude i det vejr. Jeg bliver egentlig ikke søsyg, men i sådan et vejr er alt på et skib bare kaotisk og passagerer panikker ret ofte..(og ofte ret ubegrundet..) 

Nu skal jeg have mig en lur. Jeg stod tidligt op i morges og er derfor stadig helt smadret efter sejlturen. I morgen møder jeg på mit job herhjemme.. Sikke en ferie hva... Håber i nyder det dejlige vejr :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...