onsdag den 24. august 2011

Casey Patridge

Det er jo ikke nogen hemmelighed, at jeg er vild med mtv-serien The Hills. Nu er der kommet endnu et spin-off deraf, nemlig serien Audrina. Serien handler sjovt nok om Audrina, der var (spillede?) en af Laurens gode venner i The Hills. Ud over Lauren var Audrina min favorit i serien, mest pga. hendes tøjstil. Hun havde den fedeste rockede stil ever! Og så er hun jo bare fantastisk smuk. 

Nu er hun imidlertid kommet i tanke om hun vil have en karriere inden for fashion, så hendes tøjstil er blevet en del mere konservativt (og stilet vil nogen nok sige) og det synes jeg er ærgerligt. Så efter at have set serien er min kærlighed nu faldet på hendes søster Casey. Casey har også været med i et par afsnit af The Hills, men har fået betydeligt flere tatoveringer siden dengang. Hun er virkelig flot, har en fantastisk stil og ikke mindst synes jeg hendes tatoveringer er virkelig virkelig flotte!


Manden på billederne er i øvrigt hendes mand Kyle Loza. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...