torsdag den 20. januar 2011

The Hills

En af mine ynglingsserier er helt klart MTV serien The Hills, der desværre har kørt sin sidste sæson -ØV. Serien er et spinoff af en anden serie kaldet Laguna Beach. Serien handler om livet på nogle dejlige unge mennesker i LA, hvor hovedpersonerne er Lauren Conrad, Audrina Patridge, Whitney Port, Heidi Montag og senere også Kristin Cavallari, Stephanie Pratt og Lo Bosworth.
Det var de første sæsoner der var de bedste synes jeg. Her fulgte man Lauren Conrad som jeg synes her helt helt helt igennem fantastisk.

Grunden til jeg elsker den her serie er mest pga. pigernes tøj. Lauren og Whitney er begge designere og man har fulgt dem fra de så småt startede ud med at lære om hele mode og tøj verdenen. De voksede begge to enormt meget i rollen og til sidst var jeg nærmest ved at dø over alt hvad de tog på i den serie. Men okay det er selvfølgelig også let at klæde sig så flot, når man har pengene til det.



Heidi Montag valgte desværre at ødelægge sit virkelig kønne ansigt og krop med plastik kirurgi, vurder selv:

Noget helt andet er jeg virkelig ville dø for Laurens hår. Det er virkelig mit ynglingshår :) Her er lidt billeder af de forskellige outfits pigerne har båret gennem serien:






4 kommentarer:

  1. Heidi ser SÅ uhyggelig ud nu! Det er så frygteligt, når folk ikke ved, hvornår de skal sige stop til plastikkirurgi.

    SvarSlet
  2. Ja jeg synes virkelig hun har ødelagt sig selv af for hun var SÅ smuk før.. Nu ser hun bare ualmindeligt underlig ud.

    SvarSlet
  3. Ja, og der er absolutet intet specielt ved hende mere, nu ligner hun bare alle de andre? Før havde hendes ansigt i det mindste lidt karakter.

    SvarSlet
  4. ja præcis! Men efter hvad jeg kan forstå har hun vist også fortrudt det lidt.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...