lørdag den 22. januar 2011

Superstar

Aaah, igår vågnede jeg op til en dejlig overraskelse på VH1. De kører nogle gange det der Superstar, hvor man så i en time kun hører musik fra den ene kunstner, eller band. Igår var timen dedikeret til Take That! Af en eller anden årsag er jeg kæmpe TT fan og deres musikgenre falder ellers ikke i min smag ellers. Jeg tror det har noget at gøre med, at de var de første jeg rigtig blev fan af da jeg var mindre. I hvert fald var jeg vildt begejstret for deres comeback og var inde at se dem sidst de gav koncert i Danmark (og den var HELT klart nr. 1 på min liste over bedste koncerter!).. Jeg var knapt så begejstret, da Robbie kom tilbage i bandet, men efter at have set dokumentaren "Look back, don't stare" synes jeg det er helt ok. Jeg har billet til at se dem i Parken til sommer og F*** hvor jeg glæder mig! De laver jo de vildeste sceneshows, så selvom man ikke kan lide musikken tror jeg virkelig det vil være en oplevelse i sig selv.

Dagen på min blog er ligeledes dedikeret til TT:


Det her klip er fra deres sidste tour, som de desværre kun var rundt med i England, The Circus Tour. Grunden til de ikke tog Europa med er, at de lidt har den regel , at publikum i England og Europa skal have den samme koncert oplevelse, forstået på den måde, at de ikke vil lave en "light" udgave af ders sceneshow i Europa som man mange andre kunstnere gør. De havde bl.a. en kæmpe elefant med på scenen, der gjorde det var lidt svært at tage med til Europa. Anyways det her klip er et af mine ynglings, hvor de har lavet en parodi af dem selv. I sangen forinden iklæder de sig klovne tøj og makeup og til her synger de små klips af alle deres tidligere hits som "Do what you like" og "Take That & Party", mens de danser deres danse fra dengang dertil. I dansene har de valgt at tilføje lidt "clown effect" for at vise de selv synes de var lidt fjollede dengang :)




Dette klip er fra et tv show, der hedder "An audience with", hvor de her optræder med Relight My Fire. Jeg synes egentlig ikke sangen er særlig god, men hver gang de spiller den har de det vildeste sceneshow og det er ikke en undtagelse her.




Denne her er Rule the World og er taget fra The Beautiful World tour og var den koncert jeg var inde og se med dem. Sangen er min personlige favorit her fra de sene år synes den er SÅ lækker. Den er fra soundtracket til Stardust.

Den sidste sang er min ynglings fra de tidlige år, nemlig Never Forget. Jeg så de optrådte med sangen i fjernsynet, da jeg var 10-11 år og ville sådan ønske det var mig der stod med hænderne i vejret på den måde man gør i omkvædet her. Ønsket blev heldigvis opfyldt, da jeg var inde at se dem. Her er den fra The Ultimate Tour.


De to piger der synger med til sidst er Lulu (der optræder med dem under Relight my fire) og Beverly Knight, der var med som kor på denne tour -og stand in i Lulus del de steder hun ikke var med. Mrs. Barlow er selvfølgelig også med i klippet, da hun var en af hoveddanserne på denne tour.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...