lørdag den 1. januar 2011

Nytårsaften

Godaften, håber i alle kom godt ind i det nye år?! :)

Det bliver et ganske kort indlæg fra mig i dag -jeg er dødtræt! Jeg var som jeg nævnte igår oppe ved min mor igår aftes og det var rigtig hyggeligt at holde nytår med hende igen. Som bonus kunne jeg komme op og læse i dag og det er så hvad jeg har gjort siden 8.30 i morges.. Nu kan min hjerne altså ikke helt orker mere. 

Men jeg tog billeder af den enormt lækre mad vi fik igår:

Forretten bestod af jomfruhummerhaler og kammuslinger med dilddressing 6 stegt torsk og torskebukser (tror jeg det hed) med stegte bacontern og sennepsdressing.

Til hovedret fik vi oksemørbrad med kartoffel med persille og rodfrugtechips. Dertil var foie gras (som jeg dog ikke kunne klemme ned) og cherry sauce.





 Til dessert fik vi en virkelig lækker kage; grædende, eller blødende chokoladekage eller sådan noget hed det. Dertil var hjemmelavet merci is.. MUMS!

Til sidst lige et lille billede af alt fyrværkeriet:


Nej der var intet!! Intet overhovedet.. Det var lidt deprimerende... 

Nå jeg skal tilbage til læsning...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...