søndag den 30. januar 2011

Det der håndbold

Ja det skal ikke være en hemmelighed, at jeg overhovedet ikke har fulgt med i denne her VM slutrunde i håndbold overhovedet!..For håndbold interesserer mig bare slet slet ikke..  Men jeg blev da lige nødt til at se finalekampen i dag nu Danmark havde kæmpet sig hele vejen dertil. Og hold da op hvor var det spændende!! 'aaamen gu', hvor jeg synes de gjorde det godt og hvor er det synd de tabte kampen. Men synes det er SÅ flot de har fået sølv og at de spillede så god (og meget tæt) kamp mod et hold som Frankrig.


Noget andet jeg lagde meget mærke til var Prins Joachims skjorte. Ha ha. Han havde taget en hvid skjorte på med et kæmpe Dannebrogsflag bagpå -det er altså god humor.  Jeg ville bare lige lave en hurtig update -smutter tilbage til sofaen nu. Jeg har big time tømmermænd og i dag kan jeg huske hvorfor det er jeg ikke gider drikke. Med det sagt, så var det det værd for det var en rigtig rigtig sjov aften igår. Håber i alle derude har haft en dejlig weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...