torsdag den 27. januar 2011

Boganmeldelse


Bogen er det første i rækken af tre noveller om den 19 årige Jane Roberts og hendes ven Scarlett Harp. De er lige flyttet sammen til L.A og inden længe bliver de spurgt om de vil deltage i et realityshow kaldet L.A. Candy, hvor de skal være hovedpersonerne sammen med to andre piger. Ja som i nok kan regne ud er bogen meget meget inspireret af Laurens eget liv i serien The Hills, men det gør den altså ikke mindre spændende.

Jeg tror Jane er baseret på Lauren selv det virker i hvert fald meget sådan. Hun er flyttet til L.A. for at komme ud af hendes trykke rammer og fordi hun har fået en praktikplads hos et stort navn indenfor event planlægning og Scarlett følger så med hende for at gå på USC (University of Southern California). De to piger bliver inden længe spottet på en natklub af en producer, der vil bruge dem til hans nye realityserie. Herefter beskriver bogen de forskellige problemer de to piger har (disse inkluderer nogle frække billeder der bliver leaket til pressen, de to piger der kommer i kæmpe skænderi, Janes berømte halv alkoholiker kæreste..) Allesammen nogle man kan nikke genkendene til fra The Hills.

Bogen er okay, men jeg synes ikke den er særlig godt skrevet, men måske er jeg ikke målgruppen? Jeg vil måske skyde på bogen er bedre 14-15 årige piger, men med det sagt har jeg altså allerede købt bog nr. 2 i rækken.. Jeg skal jo lige se hvad det ender med :)











Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...