tirsdag den 18. januar 2011

Golden Globes

Golden Globes blev jo vist natten til den 17. januar. Jeg holdte mig ikke vågen, da jeg ligger syg og ingen energi har, men ellers elsker jeg jo awardsshows! Derfor måtte jeg jo også lige lure på forskellige hjemmesider i dag for at se de mange flotte kjoler! Mine ynglings er:


Første billede er  Olivia Wilde med en Marchesa kjole!  Helt klart den flotteste af dem alle, hvor er den bare yndig! Næste billede er af Scarlett Johansson, der bærer en Elie Saab kjole og herefter er Sandra Bullock, der har en sød Jenny Packham kjole på, dog må jeg indrømme jeg ikke kan lide hendes nye pandehår. Sidste billede er Jennifer Lopez, der har en flot Zuhair Murad kjole på!

Og så er der de kjoler jeg ikke forstår nogen har taget på:



Første billede er Tilda Swinton, der har også taget en rigtig grim kjole på. Ja hvis det er en kjole? Nederdel og skjote?... Michelle Williams er ankommet i en blomstret sag, der efter min mening er helt overdrevent grim og Helena Bonham Carter.. wow den er grim! Og så to forskellige farver sko??!  Og de sidste to er endda af hhv. Valentino og Vivienne Westwood.. De plejer ikke lave så grimt tøj.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...