tirsdag den 25. januar 2011

Fødselsdag part 2

Så fik jeg brugt mine gavekort, byttet skoene og fik købt mig en masse nyt tøj! Yay!..


1. Flot højtaljet nederdel fra Monki

2. Basic trøje fra Vero Moda. Måske den trøje jeg er gladest for. Den går længere ned bagpå end den gør foran.

3. Skjorte fra Monki. Den er jeg dog ikke helt sikker på lige er mig? Synes bare alle andre ser så smarte ud med sådan en skjorte og så en tanktop indenunder :)

4. T-shirt fra Monki.

5. Handsker fra Monki jeg har ønsket mig i noget tid nu.

6. Ring fra Gina Tricot. Har set den på tusinder af modeblogge, så selvom den efterhånden er allemandseje måtte jeg jo også have den.

7. Lauren Conrad "L.A. Candy" og "Sweet little lies". Har næsten læst den første bog. Ikke videre spændende, men den er ok. Det kan være jeg laver en lille anmeldelse når jeg er færdig med den.

8.  Klar neglelak fra Pieces. Jeg ved ikke om den er god (har ikke prøvet den endnu), men den kostede en 10'er og jeg manglede en klar neglelak :)

9.  Igen jeg stod og manglede et par solbriller og de her kostede 30 kr fra Pieces :) Min kæreste synes jeg ligner en gangster med dem -lige det jeg gik efter. Not.

10. Ekstra lang cardigan fra Only. Jeg ledte overalt efter sådan en lang cardigan fordi jeg synes de er så flotte, men denne her var den eneste jeg kunne finde overhovedet.

11. Jeans fra Selected Femme. (Sat ned fra 500 kr til 150 -me like)

12. Igen en t-shirt fra Monki.

Fornemmer man jeg er lidt glad for grå for tiden. Hmm..

Jeg fik så ondt i ryggen af alt det shoppen, at jeg ikke har kunnet bevæge mig siden igår eftermiddags. Så pas lige på det kan være farligt at shoppe for længe åbenbart ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...