fredag den 7. januar 2011

Veje og eksamensdag

Puh ha det har været stressende for mig ja faktisk lige siden d. 28.  I tirsdags var jeg oppe i Biostatistik og jeg tror det gik ok, men kunne ikke nå den sidste opgave (den var skriftlig), så jeg skal helst have de andre rigtige.

Da den eksamen var overstået var det tid til at panikke over den næste eksamen der skulle foregå i dag: Billedanalyse! Pensum var giga stort og vi havde kun 2,5 dage til at læse op og lave spørgsmål til præsentation! For at kunne nå det måtte mig og tre andre piger simpelthen dele de her spørgsmål mellem os og så vidensdele igår, ellers kunne vi ikke have nået det.  Selv sad jeg oppe til halv et onsdag nat for at få dem færdige til torsdag (og jeg var den der var først færdig)... Igår var det så en kamp at forstå de her spørgsmål og lære dem udenad til idag..

Men det gik jo over alle forventninger og trak for en gangs skyld et spørgmål jeg gerne ville op i. Jeg plejer ellers normalt at forberede mig ekstra godt på de spørgsmål jeg er mest usikre i, for det plejer 100% at være dem jeg kommer op i. Men ikke denne gang -Skønt! Og ja som i nok kan høre bestod jeg.

Oven i eksamen var der jo også veje dag i dag. Det blev ikke til så meget jeg har smidt denne uge: Kun sølle 200 g. Men det er bedre end igenting og taget i betragning af hvor meget jeg spiste nytårsaften og dagen efter og hvor lidt motion jeg har fået i denne uge er det helt ok.



Så nu vægten 70.0 kg og jeg har smidt 5,2 kg... Før jul var jeg jo nede på 68 noget og det glæder jeg mig til at komme igen!

31.12.10 70,2 kg BMI 24,6
07.01.11 70,0 kg BMI 24,5

Tabt i denne uge: 0,2 kg

Tabt i alt: 5,2 kg


Nu står weekenden så på endnu mere eksamenslæsning, for der venter allerede en ny på mandag..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...