mandag den 10. januar 2011

The Olsen Twins

Jeg er for tiden ret skudt i de to søstre Mary-Kate og Ashley -bedre kendt som Olsen Twins. Da jeg var lille så jeg serien "Fuldt Hus" hver eftermiddag og holdte allerede af dem der, som den søde Michelle de spillede. Da de blev teenagere synes jeg de blev... ja ikke grimme.. Men de var for tynde, havde for meget make-up osv. og derfor holdte jeg op med at følge dem. For nogle uger siden faldte jeg så over bloggen Olsenanonymous, hvor jeg kom til at sidde og kigge de mange indlæg igennem; Og hvor ér de dog blevet flotte!.. Som en lille overspringshandling til min eksamenslæsning har jeg nu siddet i nogle timer og kigget billeder af dem:

På det nederste billede til venstre ses de med ham der spillede faren i Fuldt hus, jeg kan ikke huske hvad han hedder, men hvor vækker det dog minder for mig.

Specielt er jeg blevet meget betaget af Ashleys stil:


Mary-Kates er jeg knapt så vild med. Synes ofte hun kommer til at ligne lidt en posedame, men bedøm selv:


I må undskylde de mange grå kanter, men jeg er altså ikke helt skrap til det billedredigering endnu. 
Et nyt skud på stammen er så deres lillesøster Elisabeth, der har en film coming up. Og vidste jeg ikke bedre ville jeg tro det var en af tvillingerne.


Et sidste billede jeg ikke har nogen forklaring til jeg har med i dette indlæg, men bare synes var sødt:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...