mandag den 31. januar 2011

Pieces

Vi var i weekenden til indflytterfest ved et vennepar. Min veninde arbejder i en Vero Moda og da nogle af deres neglelakke så dårlige ud kunne de ikke sætte dem ud i butikken, så de måtte tage allesammen med hjem. Ud fra hvad jeg kan se skal de bare rystes og så er de klar til brug igen. Jeg elsker neglelakke og hun sagde jeg måtte tage alle dem jeg ville have -det var virkelig heaven for mig. Jeg valgte disse:


1) The 47th element (den er meget mere sølv end billedet viser) 2) Silver flame 3) Dolche Blue 4) Golden chokolate 5) Morning mist 6) Old rose.

Jeg glæder mig især til at prøve nr. 1, den der er helt sølv. Har set den på en anden blog et sted og har ledt efter den siden. Men åbenbart har de været udsolgt i Aalborg. Jeg har aldrig prøvet Pieces neglelakke, så jeg laver en lille anmeldelse når jeg har prøvet dem alle.

Min ferie er ved at være ovre og jeg skulle have startet i skole igen i morgen, men da de udenlandske studerende ikke er kommet til landet igen har de udsat skolestart til onsdag. Så det er jo en helt fantastisk start på semesteret med en fridag.  Jeg er nu lidt nervøs for hvordan det kommer til at gå med gruppedannelsen, for jeg har hørt de fleste har dannet grupper på forhånd. Det har jeg egentlig også, men jeg er ikke sikker på vi må beholde den gruppe vi har, da de gerne vil have vi blander os i de forskellige studieretninger. Men det går jo nok altsammen, men det bliver nu spændende at se hvilken gruppe jeg ender i.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...