mandag den 24. januar 2011

Fødselsdag part 1

Jeg fyldte 25 år igår. Ja den skal jeg lige sluge.. Jeg er altså ved at være gammel. Jeg husker tydeligt i 6. klasse, da vi skulle til at vælge hvad vi kunne tænke os at læse efter folkeskolen (ja det er da i grunden ret tidligt vi skulle bestemme det) og da jeg regner lidt på hvor gammel jeg er, når jeg er færdig med universitetet er jeg jo kommet frem til jeg ville være 26 år ca. og jeg siger jer dengang tænkte jeg virkelig mit liv var ovre, når jeg var færdig med uddannelsen... Suk... Næste år fylder jeg 26 år og er færdig med uddannelsen.. Jeg håber da bestemt ikke mit liv er ovre som jeg tænkte dengang.

Weekenden har budt på en masse masse gæster! Lørdag aften havde jeg størstedelen af min familie heroppe i min lillebitte lejlighed, søndag eftermiddag havde jeg mine venner på besøg og søndag aften kom resten af min familie. Jeg er smadret i dag.. Det bliver vist bare en dag på sofaen (og det må man godt når man har ferie.. Basta!). Men weekenden har jo også budt på en masse dejlige gaver. Her er nogle af dem:


1. Camilla Läckberg "Havfruen". Glæder mig til at læse den! De andre i serien er jo helt fantastiske, så mon ikke også denne her er det.

2. Tørklæde. Jeg kan ikke få nok af de der store tørklæder.. De er bare så dejlig varme.

3. Reebok easytone. Ja dem fik jeg faktisk to par af, så de ene skal byttes i dag. Min søster siger de ikke er beregnet til at løbe i, men jeg synes ny det fungerer fint.

4. En Mads Langer billet! Nok en af de bedste gaver jeg har fået! Ih hvor jeg glæder mig! Nu kan der ikke blive den 14. maj hurtigt nok.

5. Gavekort til Monki og Selected -dem ser jeg frem til at bruge. Håber der stadig er lidt udsalg jeg kan bruge dem på.

6. En fin fin tegning fra min niece. Som jeg da naturligvis er rigtig gad for.

7. Top fra Vero Moda. Farven er nougat og den er faktisk rigtig flot på.

8. Min svigerfar har lige lavet en lille hylde til mig. Den er jeg rigtig glad for synes den er vildt hyggelig. Han har en til jeg får og så skal de pryde mit soveværelse.

9. Jean Paul Gaultier "Madame" eau de toilette 100 ml. Jeg mangler ellers ikke parfumer, men jeg fik denne uden byttemærke på og den dufter da også helt okay.

10. Træningstøj. Ja det hørte egentlig med til Reebok skoene, det var et eller andet tilbud de kørte. Så det sæt har jeg også fået to af.

Ja det var det og så har jeg også fået en del penge og får en gave af min kæreste på torsdag. Er ret nysgerrig for jeg kan virkelig ikke gætte hvad det er han giver mig. I dag skal dagen så gå med at få tingene der skal byttes byttet og få brugt mine gavekort YAY!.. Jeg vender nok tilbage med endnu et indlæg om hvad de bliver brugt på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...