fredag den 31. december 2010

GODT NYTÅR


GODT NYTÅR til jer alle... Jeg håber i alle har haft et forrygende år og det nye bliver endnu bedre.

Jeg har selvfølgelig også lavet de obligatoriske nytårsfortsæt. I år bliver de:


  • Deltag i et løb på 5 km distancen
  • Tab de sidste 10 kg

Jeg lavede ikke nogle sidste år, så der har ikke været noget at overholde, men disse to synes jeg er realistiske og det er mine mål for det næste år. 


Da jeg skal til eksamen tirsdag synes jeg ikke jeg har tid til at lægge med tømmermænd i morgen, derfor skal min nytårsaften holdes hjemme ved min mor med noget lækkert lækkert mad. Det er efterhånden ved at være mange år siden jeg har fejret nytår med min mor, så det glæder jeg mig til. 

Jeg håber i alle får en forrygende aften! Vi ses i det nye år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...