søndag den 26. december 2010

Juleaften i billeder

Så er julen overstået og hvor har jeg nydt den! Med det sagt er jeg dog ret glad for den er overstået for nu tror jeg ikke jeg kan spise mere mad. Hvad er der egentlig med den danske jul og alt det mad? Jamen vi laver jo ikke andet end at spise 3 dage i træk, eller det gør vi i hvert fald i min familie, men godt det smager det jo. Jeg er lige kommet hjem fra (endnu) en julefrokost og ligger nu overdrevent mæt i min seng og ja man bliver sgu lidt træt af at spise, så i må nøjes med billeder fra min juleaften. Håber i alle derude i blogland har haft en ligeså dejlig jul som mig :)

Min søster i bilen på vej til juleaften hos min bror.


Traditionen tro hjælper jeg ungerne med at pynte træet. Jeg fik aldrig selv lov at pynte det derhjemme da jeg var lille, så elsker at pynte det sammen med mine dejlige nevøer og niecer.





Ungerne ligger gaverne under træet -katten hjælper til

  
Den dejlige danske julemad!


Nyeste skud på stammen -min dejlige niece



og der danses om juletræet.
 Folk var ikke så sure som de så ud til, men i min familie er der ingen der kan teksterne til julesalmerne og derfor må alle koncentrere sig ekstra om at se hvad der står i sangbøgerne :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...