mandag den 6. december 2010

1 kg fattigere

Ja nu er det efterhånden ved at være lidt tid siden jeg sidst er kommet med et indlæg her, men har haft en smule travlt. Weekenden har budt på en masse julehygge med familie og venner og hvor var det dog hyggeligt! Desværre hvis man kan bruge det ord, har den også budt på en del kalorierigt mad (ja det er vist mildt sagt), men gudskelov er der en uge til vejedag igen.

Mit mål for de sidste par måneder har jo været at komme igennem resten af året uden at tage på i vægt. Og det er egentlig gået godt. Ja faktisk rigtig godt. I fredags var der jo vejedag og her viste vægten faktisk 1 kg mindre end da jeg startede denne blog, wee! Nu er der tabt 6,4 kg.


ja umiddelbart lyder det jo ikke af så meget, men et lille skridt er også et skridt. Jeg er af den holdning at det gerne må tage tid at tabe mig. Det er jo netop det der gør jeg ikke kører død i det.
Den eneste ting der er en smule irriterende er at jeg lige nøjagtig ikke kan passe mit tøj mere. Naturligvis er det skønt at bruge en størrelse mindre; ja det gav mig da et kæmpe boost af selvtillid, da jeg i lørdags måtte tage str. 38 i stedet for de sædvanlige 40-42 med ind i prøverummet, men nu har jeg et helt klædeskab fuld af kjoler og andre fine sager der hænger på mig. (Ja man kan sgu altid finde noget at brokke sig over).

Madplanen har jeg ikke helt fundet ud af hvad skal bestå af endnu. Jeg kan dog fortælle at i dag og i morgen står den på Gisou, som er en hvidkålsgryde. Ja den smager væsentligt bedre end den både lyder, smager og lugter :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...