lørdag den 25. december 2010

Gaverne

Jeg håber i alle havde en skøn aften i familiens skød igår -det havde jeg i hvert fald. Men mere om den i et senere indlæg. Som alle i andre skal jeg også til julefrokost i dag, så det bliver bare et ganske kort indlæg. Og hvad er mere oplagt end at  vise hvad jeg fik skrabet sammen af gaver:




Øverst fra venstre: Lysestager, penge, Reebok sportstop, Defeeter wedges, Trip Trap nisse (med min kærestes navn), Dexter sæson 3, gavekort/ oprettelse i FitnessWorld, Bodum thekande, ko dørmåtte, vinterløbebukser og en fin glas skål pynteting.


To ting jeg ikke lige fik med på billedet (da det er ved at være lidt tid siden jeg fik dem) er den nye Robbie Williams cd "In and out of consciousness" og en Take That billet til deres koncert i Parken næste år.

Jeg er virkelig enormt glad for alle mine gaver, der er ikke en eneste der skal byttes og blev oprigtigt overrasket over mange af dem. Nu vil jeg være enormt aktiv og køre (ja ja måske knapt så aktiv) ned i Fitness World og få oprettet mig som bruger.

Glædelig 1. juledag (eller hvad man nu siger)...

5 kommentarer:

  1. Glædelig 2 juledag ;)

    Sikke fine gaver, kunne godt bruge det hele hehe :D dine wedges er så nice!!

    SvarSlet
  2. Nej nogle lækre julegaver! :) og hold da op hvor er der meget!


    kig forbi min, og evt. bliv fast læser
    - www.joannanielsen.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Jaa elsker mine wedges, men de er faktisk ikke særlig varme. Det er jeg lidt skuffet over, men de er flotte på, så det må opveje det :P

    Jeg tager et smut forbi din blog Joanna og tak for kommentaren :)

    SvarSlet
  4. Heeeey, så fik du skoene.. :D Og skal vi ned og træne sammen?? ;)

    -Stinna

    SvarSlet
  5. Ja langt om længe :D Ja da! Jeg har været nede og melde mig ind (og træne) i dag :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...