onsdag den 1. december 2010

Laks på spids

Ja det er så den ret jeg skal prøve i aften. Laks med spidskål, umiddelbart lyder det ikke skide lækkert, men da jeg så billedet (ja jeg ved godt det er et mega lille billede) nedenfor måtte jeg bare prøve det. Jeg har i flere uger set spidskål rundt omkring i diverse supermarkeder og har virkelig undret mig over hvad de skulle bruges til. En bekendt gav mig så denne opskrift, hvor hun synes det smagte godt i. Tror i så ikke, at der var totalt udsolgt af spidskål alle steder nu jeg lige står os skal bruge det. Iiiih!! Nå nu kommer jeg hvidkål i istedet, håber det er en okay erstatning (??)...


Så er der jo også blevet 1. december, så nu er det officielt tilladt at være i julestemning! December er altid en mega hektisk måned for mig, da vi altid skal aflevere projekt omkring d. 17. og derfor hader jeg egentlig julen. Eller nu er had et stærkt ord, men om ikke andet ville jeg ønske alt det her jule halløj fandt sted i en anden måned. De sidste 3 år (4 med i år) kun holdt juleaften + 1. og 2. juledag fri. Derefter har den stået på eksamenslæsning. Derudover har jeg så fejret nytår og holdt fri igen d. 1. Men ikke i år. Som jeg har nævnt før ligger min første eksamen d. 4. januar og derefter har jeg 5 eksamer med 3 dages mellemrum. Så jeg tror desværre jeg bliver nødt til at droppe nytårsaften i år. ØV!.. Men mon ikke der kommer en masse andre gode fester senere på året jeg kan være med til.



Jeg sov hjemme ved min mor i weekenden efter min søsters svendegilde. Jeg vågnede tidligt og tog billederne vist nedenfor. Der kunne jeg ikke andet end at komme lidt i julestemning. Min mor bor i et sommerhusområde og jeg må indrømme sneen klæder landskabet derude. Jeg er ellers meget imod sne, ja her tør jeg bruge ordet hader. Jeg hader sne. Specielt efter sidste vinter! Det er pænt i nogle få minutter indtil der kører en bil på det og så er det helt brunt og klamt. Derudover forsinker det alt og alle. Ihh giv mig nu bare sommeren tilbage :)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...