onsdag den 22. december 2010

JULEFERIE!!!... Nå nej.. Læseferie...

Endelig er projektet afleveret og jeg er klar til at holde juleferie!.. Den sidste skoledag på Uni bestod i en konference og her må jeg lige tilføje, at jeg tror det har været den kedeligste dag nogensinde i hele mit liv!.. Hold da op! Fra 8.15-15.00 skulle vi høre på og fremlægge projekt. Det gik lige med at at høre de andre fra studiets projekter, da jeg har lidt indsigt i hvad de egentlig handler om, men da folk fra andre studieretninger så skulle fremlægge (på 8 min) blev det virkelig sygt. Det er jo umuligt at sætte sig ind i et andet projekt på 8 min. Men anyways så får vinder gruppen 20000 kr, hvilket jo er en god slat penge. Regner dog ikke med vores projekt var i top 5 der, men vinderen bliver offentliggjort i dag.

Nu tillader jeg så mig selv at holde juleferie helt til d. 27. december (ja hold da op hva) og herefter går jeg så i eksamensmode. Jeg har lige siddet og lavet en læseplan for der er en del der skal læses på meget meget kort tid:



Umiddelbart ser det ikke så slemt ud, men det er det!.. Puh ha kan slet ikke overskue det.. Men håber jeg kommer igennem januar med alle eksamenerne bestået (kryds fingre for mig)

I dag står den på julehygge. Vi (mig og kæresten) skal hjem til svigerfamilien og bytte gaver og ha god mad -mums. Det skulle have været i morgen, men af frygt for at sne inde gør vi det i dag i stedet. Vi skal nemlig holde jul ved min familie i år, det er vores første jul sammen, spændende hvordan den udvikler sig :) For mig bliver det nok ikke meget anderledes end den plejer, men det er hans første jul, der ikke bliver holdt hjemme, så det bliver nok en smule underligt for ham. 

I må have en god dag derude :)

2 kommentarer:

  1. Puha det ser vildt ud, men good luck!! Og håber du får slappet og hygget lidt trods alt :)

    //Ditte

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...