tirsdag den 7. december 2010

e.l.f

I dag modtog jeg en længe ventet pakke. Jeg er ret pjattet med neglelak og da jeg for nogle måneder siden på en anden blog læste om holdbare neglelakke (hedder det det??) måtte jeg jo ha dem!

Det (forhåbenligt) fantastiske mærke hedder e.l.f cosmetics og sælger enormt billigt neglelak, make-up og tilbehør hertil. Jeg måtte jo ind på siden og se hvad de havde og der var virkelig mange lækre farver. Jeg bestilte 4 neglelakker (igen hedder det det? Det lyder så forkert) og en make-up børste herfra for en små 14 dage siden og modtog dem så med posten i dag.


Nr. 2 fra venstre har en lidt underlig farve på billedet, men i virkeligheden har den en flot mørkelilla farve. Jeg er især vilde med de 2 længst til højre. Farven "Mint Cream" (den grønne) har jeg ledt i hundrede år efter jeg fandt farven i Tiger engang, men neglelakke fra Tiger holder jo kun 2 min så skaller de af.

Jeg vil straks beklæde mine negle med en af de fine farver. Håber lakken holder! -Fik jeg nævnt de kun koster 1,5 pund pr. neglelak, se det billigt :)

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Lav en anmeldelse! :D

    Super fed blog! Jeg er blevet fast læser!

    Håber du vil smutte forbi min blog, og hvis du kan lide kan du ser, så bliv evt. fast læser!

    //Charlotte
    www.charlotteheartfashion.

    SvarSlet
  2. Hej og tak skal du have. God ide med en anmeldelse.

    Smutter forbi din blog og kigger :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...