søndag den 19. december 2010

A walk in the park

Jeg var ellers enormt glad for alt sneen endelig var forsvundet, så da det begyndte at sne igen igår var jeg ikke overdrevet begejstret! Jeg har været enormt træt de sidste par dage, så jeg besluttede mig for at gå en tur for lige at blive kvikket lidt op. Jeg tog et smut ned i Østre Anlæg med lidt tørt brød til ænderne (forsøgte at undgå den sindsyge gås der er dernede, men det lykkedes ikke) og hold da op hvor var de ivrige efter at få mad. Selvom jeg ikke er så begejstret for sne må jeg indrømme det var en smuk tur jeg var ude at gå..


For tiden går det ikke fantastisk med mig og Madlog. Faktisk har jeg ikke fulgt det i en uge til halvanden nu og det har altså resulteret i et par ekstra kg på sidebenene... Jeg har været træt, stresset og ked af det og det har altså medført jeg ikke har haft overskuddet til at tænke på hvad jeg putter i munden. Jeg er ved at være ovenpå igen og går så småt igang med at spise ordenligt fra i morgen. "Desværre" skal jeg på besøg hos min mormor i morgen aften og som de fleste andre mormødre er hun mester i at lave fed mad. Men jeg har tænkt mig at logge maden igen fra i morgen og det skal blive godt at komme igang igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...