mandag den 29. november 2010

Julefrokost

I dag har været lidt en underlig dag.. Den startede ud med jeg skulle mega tidligt afsted ud på Uni pga. sneen. Da jeg kommer derud 2 min. før tid skynder jeg mig at finde lokalet bare for at finde ud af min forelæsning først er kl 12.30. Ja Charlotte så kan du lære at tjekke dit skema!. Derefter var jeg bare mega uoplagt. Vi fik ikke lavet noget som helst og jeg smuttede hjem kl. 12. Var overdrevent træt så jeg tog mig en lille morfar -Det hjalp ikke var stadig mega træt og havde bare lyst til at blive i sengen. Men sagen er den, at jeg skulle mødes med min Madlog gruppe til julefrokost kl. 17. Og det ændrede jo hele dagen!

Vi holdte igen et sammenskudsgilde, hvor alle medbragte en juleret, der var lavet så fedtfattig som muligt og mmmh hvor smagte det godt. Det er hundrede år siden jeg har fået mørbrad og havde da helt glemt hvor fantastisk lækkert det er! :) Derudover fik vi nogle frikadeller jeg helt sikkert skal prøve at lave. Der var faktisk flere grøntsager i end der var kød -me like! 
Det var en virkelig hyggeligt aften! Jeg synes det er så underligt at tænke på vi for et halvt år siden ikke anede hvem hinanden var og hvor godt vi kommer ud af det med hinanden nu. Jeg tror det er den fælles interesse, der gør vi har det så godt med hinanden. Jeg mener Madlog fylder jo størstedelen af vores liv og det er altså begrænset hvem der gider sidde og høre på vores kalorie snak ellers. Jeg tror ikke jeg havde holdt ud så længe hvis jeg ikke havde haft de piger, de er en fantastisk støtte. 

En anden tanke der pludselig kom til mig i dag er FUCK det er snart december!!!! Jeg orker det ikke... Jeg glæder mig enormt til den dag jeg er færdig på Uni og har mulighed for at fejre julen ordenligt. De sidste 3 år ( 4 med i år) har jeg skulle aflevere projekt d. 17. december og så begynder eksamenerne d. 4 januar ca. Og i år er jo ikke anderledes. Tværtimod er den nærmest hårdere. Vi aflevere d. 17., men skal præsentere projektet på en konference d. 21., dvs. jeg først skal købe julegaver d. 22. december! Så starter vores eksamener d. 4. januar og herefter har jeg 5 eksamener med 3 dages mellemrum imellem hver. Jeg ved ikke hvordan jeg skal nå at læse det hele op. Og det bringer mig til et andet dilemma: skal jeg fejre nytåret eller ej?... Min plan var at tage hjem til min mor og få noget godt mad og så i seng. Hvis jeg drikker mister jeg både d. 31. OG d. 1. januar og det har jeg sgu ikke råd til i læsningen. Men men men... så blev jeg inviteret til Viborg sammen med alle mine venner og nu er jeg mega meget i tvivl.. Ih.. Kunne de ikke også ligge de eksamener lidt senere :(

Det blev vist et lidt rodet indlæg, men det går jo nok. Jeg vender fluks tilbage i morgen med en ny madplan for denne uge! -Sov godt! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...