lørdag den 13. november 2010

Så fik jeg bloggen oprettet

Ja så fik jeg endelig oprettet en blog. Jeg har længe gået med tanken om at oprette en, da jeg har manglet et sted at komme ud med alle mine tanker. Derfor bliver bloggen nok en form for offentlig dagbog fra min side. Jeg vil blogge om lige hvad der falder mig ind, men hovedsageligt vil bloggen omhandle min livstilsændring og vægttab, da det er det der fylder mest i mit liv for tiden.

Jeg begyndte i juli måned på siden www.madlog.dk efter endnu en hektisk eksamensperiode, hvor der lige var røget lidt for meget mad indenbords.  Jeg har længe været overvægtig og synes på det tidspunkt, at nu var tiden inde til at tabe mig!.. Min største motivation herfor var nok, at jeg ville være pæn, når jeg skal være gravid engang og jeg vil for alt i verden ikke have, at folk ikke tør spørge mig om jeg er gravid, fordi de tror jeg er tyk! Med det i baghovedet faldt jeg over Madlog på nettet og hold da op hvor vendte det min verden på hovedet!... Jeg har i mange mange mange år prøvet at tabe mig på forskellige måder, men altid uden held.. Madlog viste resultat med det samme!.. Madlog fylder meget i mit liv lige nu og derfor vil bloggen også komme til at handle meget om det. Jeg tror jeg senere vil oprette et indlæg med en beskrivelse af hvad Madlog går ud på.

Nå, men jeg kommer nok til at rode meget rundt med designet osv. her til at starte med, da jeg ikke har prøvet det før.. Lige nu står overskriften meget underligt halvt nede på siden.. det må jeg lige finde en løsning på, når jeg får tid.
Derudover vil jeg lige sige jeg er forfærdelig dårlig til grammatik og til at sætte kommaer, så nu er i advaret når i læser mine indlæg :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...