fredag den 19. november 2010

Så er dagen kommet...

hvor det går løs i Århus..! Dagen jeg har ventet på med spænding i halvanden måned! Og hvorfor? Ja det er da fordi Dúné kommer og spiller koncert i Musikhuset!.... Dúné er som jeg før har skrevet mit absolutte ynglingsband, men jeg har aldrig set dem live før.
En dag gik jeg og var lidt nede over deres sommertour var slut og i det samme ringede min søster og helt panisk fortalte mig at Dúné altså lige havde offentliggjort en Fall Tour inde på Facebook.. Så blev jeg jo nødt til at købe billetter samme aften.. Jeg har ca. har sommerfugle i maven lige siden. Jeg tror de er et übersejt liveband!! Glæder mig virkelig virkelig meget og håber jeg kan mase mig ind aller aller forrest ved alle teenagepigerne :) Det blir helt og aldeles højdepunktet på dette år..
Jeg har lagt en lille film ind der bl.a. viser hvorfor jeg holder så meget af Dúné. Ikke nok med de laver det fedeste musik i hele verden, ja så har de også en virkelig genial humor, som de jævnligt deler med hele verden i deres Vlogs. Her er et klip fra et Tjek interview, hvor de snakker om hvad de skulle være hvis de skulle være en kage. Jeg har tårer i øjnene af grin hver eneste gang jeg ser det, der er bare ikke noget bedre end folk der er ved at dø af grin over deres egne jokes.



Derudover var der jo vejedag på madlog idag.. Og suk jeg har taget 1 kg på siden sidste fredag.. Det er en svær tid lige nu for der er så mange ting jeg er inviteret til, så jeg spiser i weekenden og bruger så hele min uge på at smide det igen, så vægten ingen udsving viser om fredagen. I denne uge har jeg ikke orket motionen og det viser det kg mig så. Men der er ikke andet for end at komme op på hesten igen. Vægttabet kommer nok igen før eller siden. Måske siden.. for det bliver nok først når julen er overstået, men jeg er væbnet med tålmodighed. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...