mandag den 15. november 2010

Løb & lakseroulade

Ja undskyld mig, men jeg er s**** for sej! Jeg har simpelthen lige rejst mig fra sofaen for at tage ud og løbe.. Jeg havde ellers lagt mig til rette med tæppe og det hele. Og det er faktisk ofte det sker efterhånden. For bare et halvt år siden havde den tanke overhovedet ikke kunne strejfe mig!
For et halvt år siden, da jeg begyndte op Madlog skulle jeg naturligvis også begynde at dyrke noget motion. Min bror løber og cykler meget, så inspireret af ham begyndte jeg så småt at løbe. Jeg husker tydeligt min første tur - jeg ramte kun lige de 2 km og jeg kunne ikke engang løbe det hele. I september måned begyndte jeg så på C25K (Couch to 5 km) og ja nu kan jeg faktisk løbe de 5 km. Hvem havde troet det? Ja ikke mig.. Og så sandligt heller ikke folk omkring mig. Hvor er det skønt!..

Jeg prøvede en ny ret af til aftensmad, nemlig lakseroulade. Og hold da op hvor var den lækker. Jeg nåede ikke selv at tage et billede, så jeg har lånt et fra en anden blog jeg læser, hvor jeg fandt opskriften, se her.

Den kan klart anbefales!.. Den lækre lakseroulade blev serveret som på billedet på en bund af salat og med nogle rejer. Så kan jeg lige fortælle, at der er omkring de 150 kcal pr. 100 g i retten.

Noget helt andet, der ikke har så meget med hverken har med mad og motion at gøre er, at jeg skal til Dúné koncert på fredag!! Hold nu op hvor jeg glæder mig! Ja nærmest som et lille barn til juleaften.. Det blir alt alt for vildt!.. Dúné er mit absolut danske yndlingsband, men jeg har desværre aldrig haft muligheden for at se dem live før, men har jeg jo hørt de skal være alt for vilde! Men det kommer der sikkert mere om i et indlæg efter fredag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...