lørdag den 27. november 2010

Dagen i dag

bliver hård og lang. Jeg sidder lige nu med mega hovedpine og hold i nakken og har mest af alt lyst til at lægge mig ind i sengen igen. Min søster holder svendegilde og 20 års fødselsdag i aften og det bliver garanteret rigtig rigtig hyggeligt! Det jeg ikke kan overskue er, at jeg skal hjælpe hende fra om en time af..  Jeg er slet ikke i omdrejninger endnu og værst af alt så er jeg løbet tør for kaffe -shiiiit! :)
Nå, men da jeg ikke har mulighed for at få noget at spise før omkring kl 14 igen tillod jeg mig at lave en god stor portion morgenmad. Det blev til havregrød (50 g havregryn) m. æble og kanel! Mums.. Det blev til ca. 235 kcal., hvilket er okay. Vil sige det smager en del bedre end det ser ud på billedet. Desuden har jeg et eller andet med kanel for tiden mmh det er lækkert! :)

Da jeg ikke er hjemme resten af dagen kommer jeg heller ikke til at kunne overholde min kcal. grænse i dag øv øv! Og de dage jeg ved, at jeg ikke kan overholde min kcal. grænse plejer jeg bare at æde hele dagen ligemeget hvad det er. Men så gik der et lys op for mig her for et par uger siden. Jeg er begyndt at ses privat med min Madlog gruppe og her sidst var der en der sagde, at det jo egentlig var noget underligt noget det der med vi bare åd, når vi vidste kcal. budgettet blev overskredet, det ville jo svare til at punktere på det ene hjul og så gå ud at stikke en kniv i de tre resterende!...... Og det har hun jo så evigt ret i!
Med det i baghovedet vil jeg prøve at spise med omtanke indtil i aften hvor maden (og ikke mindst øllene) kommer på bordet.

Ha en god weekend derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...