onsdag den 17. november 2010

At få alt til at gå op i en højere enhed.

Ja det er godt nok svært engang imellem... Igår var det som om ALT ramlede sammen omkring mig.. Der var så mange ting der skulle tages stilling til lige pludseligt synes jeg. Det der nok gjorde udslaget i alt ramlede sammen var nok, at jeg ikke fik et legat jeg havde håbet enormt meget på jeg fik. Min uddannelse kræver jeg har en computer, ellers kan jeg ganske enkelt ikke være med.. Jeg har også en ganske fin computer, men den er ved at være gammel og den kan ikke rigtig mere nu desværre... Desværre for mig har jeg jo solgt min sjæl til Steve Jobs og sværger jo til Apples produkter! Derfor skal min nye computer selvfølgelig være en Mac.. Andet kan der ikke være tale om. Men da jeg ikke engang har råd til en alm. lille PC har jeg naturligvis heller ikke råd til en hundedyr Mac!.. Så jeg håbede et legat kunne hjælpe mig, men nej desværre ikke.. Derudover synes jeg pludselig jeg havde så mange ting om ørene (nogle mere vigtige end andre); skal jeg skrive speciale alene? Kan jeg finde ud af det? Hvad hvis jeg ikke kan? Består jeg eksamenerne til januar? Hvorfor er mit hår så grimt? Har jeg valgt forkert sidefag? osv. osv. osv. 
Men i dag flaskede alt sig jo.. Jeg får råd til computeren alligevel, hvilket er det vigtigste lige nu! Resten må jeg tage stilling til når deres tid kommer (nogle lige om lidt, andre om flere år!).

I hvert fald lagde jeg bekymringerne til side for en stund -for min dejlige lillesøster blev svend!!! Efter 4 års slid er hun langt om længe blevet frisør. Vi var selvfølgelig ude på skolen for at fejre hende og se alle de flotte frisurer der var blevet lavet af alle eleverne. Hold da op, hvor er det vildt hvad man kan lave med hår!.. Alle fra hendes hold bestod og det var jo rigtig dejligt!... Derudover synes jeg det var super flot, at der var så mange der bestod med bronze...! I forbindelse med det vil jeg gerne brokke mig over de af dem der havde valgt at tage en lyserød hue på! Efter min mening er huerne KUN forbeholdt de gymnasiale uddannelser... end of discussison! 
Nå men efter vi havde været ude på skolen var vi inviteret på café Ib René Cairo:
                                           

Det er jo bare en VILDT hyggelig cafe!... Jeg vil ikke anbefale maden, da jeg ikke synes det var specielt godt og ventetiden var lang! Men tag derind og få en kop kaffe/ chokolade, eller hvad du nu drikker.. Der er virkelig hyggeligt derinde... 

Nå nu blev det her indlæg vist også ret langt, så må hellere stoppe igen. Om lidt er der Danmarks Næste Topmodel og det skal jo ses. Personligt håber jeg på Stephanie vinder for hun er da noget af det sødeste! Men derudover synes jeg jo Brinette er alt for flot på billeder og tror nu også det er hende der går hen og vinder det hele. Desværre synes jeg hun har en hæslig personlighed.. Jeg håber inderligt hun er anderledes end de fremstiller hende på tv.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...