lørdag den 13. november 2010

Igang med bloggen

Siden jeg oprettede bloggen i middags har jeg allerede haft mine tvivl om jeg nu også ville have den.. Er jeg villig til at lade mig udstille på den måde man gør ved at have sådan en blog??.. Jeg har ikke fundet svaret endnu, men har valgt at prøve det lidt af. Hvis jeg ikke kan lide det kan den altid slettes igen.

Som jeg skrev tidligere foregår en stor del af mit liv på madlog lige nu. Min vægt toppede i år 2007, hvor vægten sagde 79, et eller andet.. Her besluttede jeg mig for, at nu måtte det være nok og så tabte jeg mig 4 kg.. og så gik det lidt i stå igen.. Min vægt har herefter lagt fast på omkring de 75 kg. Jeg havde egentlig fundet mig til rette med min krop -jeg var ikke flov over den, men synes da heller ikke det var den pæneste af slagsen.
I sommeren 2010 begynder jeg at spekulere i babyer og hvordan min krop hang sammen med en graviditet -og det var noget der kunne motivere mig!! Jeg startede på Madlog og her begyndte min livsstilsændring så småt.. Kort fortalt tæller man kalorier på Madlog og for man kan tabe sig skal man naturligvis forbrænde mere end man spiser. Ganske enkelt. Så enkelt havde jeg bare aldrig tænkt på det før.

Jeg startede på Madlog i juni måned og har siden da tabt 5,3 kg! Det vil sige, at jeg lige nu er "nede på" 69,9 kg. Det er mange mange år siden jeg sidst har haft et 6 tal først på vægten!.. Mit mål er at tabe mig ned til de 60 kg, eller indtil jeg er tilfreds og det gør mig ingenting det går langsomt -bare det sker.

Nedenfor ses en kurve over mit vægttab indtil videre:



 Udover jeg taber mig, har fået bedre spisevaner og er begyndt at løbe/ generelt dyrke mere motion har madlog givet mig nogle dejlige bekendtskaber! Er med i en gruppe på siden med nogle rigtig skønne piger, der virkelig forstår at motivere hinanden (og mig) til at holde fast i det her.

Ja nu lyder det helt som en stor reklame for Madlog (og navnet er da efterhånden også blevet nævnt reeeet mange gange i dette indlæg), men synes det var det eneste rigtige at ligge ud med herinde, nu det trods alt fylder så meget i mit liv.
Nu vil jeg læne mig tilbage i sofaen og se SATC 2 -kan i have en hyggelig lørdag aften. :)

edit: overskriften på bloggen er i øvrigt et citat fra en af de ovenstående piger -håber det er ok jeg har hugget det ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...