mandag den 22. august 2011

Det der med at hækle

det er jo kun for gamle mennesker! Ikke desto mindre har jeg gerne ville lære det i lang tid. Det og så lære at strikke. Den eneste grund er, at jeg vil kunne strikke mine egne strømper! Jeg er så så heldig, at jeg har en veninde der har fået lært begge dele og holder en slags "strikkeklub", hvor hun deler sin viden ud til de af hendes veninder der gerne vil lære det. Jeg tog med sidst, hvor hun havde fået lov at "låne" en del af en cafe vi kunne sidde på. Det var rigtig hyggeligt og jeg fik lært nogle basic hækle fif. Og nu har jeg simpelthen kreeret noget!!!!


Jo jo jeg har hæklet mit helt eget mobiletui!! Det har været længe undervejs og trevlet op flere gange og er sikker også fyldt med fejl nu, men jeg er nu super stolt alligevel!! Nu skal jeg bare have fundet mit næste projekt der skal hækles :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...