tirsdag den 16. august 2011

Fra Paris



Det var lige et par ting jeg købte i Paris. One Star skoene har jeg ledt efter en milliard år, men kunne kun finde dem til mænd (og der går størrelserne ikke langt nok ned!). Endelig er de flotte sko mine! Og så var der endda rabat på dem!

Neglelakken så jeg hos Bettina og forelskede mig med det samme i den! SÅ flot! Normalt køber jeg ikke dyre neglelakke, men jeg blev bare nødt til at eje den. Jeg købte den i lufthavnen, så jeg går ud fra den var lidt billigere end herhjemme. Det håber jeg da. Men altså i hvert fald er jeg positivt overrasket! Den holder jo meget længere end de billige lakke og har ikke de der "bølger" en billig lak kan give. Det er ikke sidste gang jeg køber en lak fra Chanel i hvert fald. Jeg har ikke selv noget billede af den, så jeg har taget mig den frihed at låne det Bettina har på hendes Blog. Farvel hedder Blue Satin:




1 kommentar:

  1. Wow wow wow det er en flot farve! Jeg kan bare ikke tage mig sammen til at bruge så mange penge på lak :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...