tirsdag den 19. juli 2011

Jo jo

jeg er her skam stadig... Jeg har bare haft umådeligt travlt på det sidste! Jeg har jo fået nyt arbejde og det er jo fantastisk for det er faktisk noget nær drømmejobbet! Jeg er blevet studentermedhjælper som biostatistiker for kardiovaskulær afd. i Forskningens Hus og i hele denne uge og sidste uge er jeg blevet lært op. 8-16 hver dag er ikke just den ferie jeg havde håbet på, men det er det værd og timerne flyver heldigvis afsted derude. Utroligt hvor meget det kan gøre, at man rent faktisk interesserer sig meget for det man laver på jobbet. 

Men det betyder også, at jeg har været enormt smadret når jeg er kommet hjem. Når man ikke er vant til at arbejde er det noget af en omvæltning. Jeg er for det meste på Uni fra 8-16 også, men det er bare noget helt helt andet. Når denne uge er ovre skal jeg kun være der én dag om ugen, dvs. 8 timer pr. uge. Det er jo til at overkomme. Men før jeg kan holde ferie igen skal jeg et smut på Nordsøen og arbejde i to uger, hvilket også bliver overdrevent hårdt. Fysisk, hvor det andet nok er mere psykisk. 

Jeg har en masse at fortælle, men det bliver ikke i dag. Jeg er lige kommet ind af døren og har stadig meget der skal nåes før dagen er omme. Håber i nyder "sommeren" :)

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...