onsdag den 20. juli 2011

Årets største dag

der pludselig blev til mit livs skuffelse!.... Jeg har skrevet om dem mange gange efterhånden bl.a. her, her og her. Det er ikke nogen hemmelighed at jeg er kæmpe Take That fan og har været det siden jeg var ganske lille. Faktisk var den første cd jeg købte Take That Greatest hits og de var det første band jeg blev rigtig fan af. Jeg blev fan da jeg var 10 år, hvor vi var flyttet til et hus, hvor en havde efterladt en Take That plakat i et af rummene.. Jeg synes ham der Jason Orange var temmelig flot og derfor blev jeg fan. Ja ja der skal ikke så meget til at jeg bliver fan af noget. Desværre gik de i opløsning kort tid efter og jeg nåede derfor af gode grunde aldrig at se dem live. Desuden var jeg nok også for lille til min mor ville ha ladet mig tage til sådan en koncert. Da TT blev genforenet var jeg lykkelig! Og selvom jeg i mellemtiden havde vendt min musiksmag i en temmelig anden retning forblev TTs sange altså stadig nogle af mine favoritter og da de gæstede Danmark i år 2007 gik en af mine drømme i opfyldelse; Jeg fik love at se dem optræde med Never Forget (Til de der ikke kender så meget til TT bliver sangen Never Forget altid spillet før ekstra numrene. Hele publikum tager hænderne i vejret og klapper på en speciel måde sangen igennem -det er fantastisk!)...  Da Robbie igen joinede bandet havde jeg blandede følelser. Han hører jo til i bandet ingen tvivl om det, men han havde efterhånden fået så meget succes selv, at jeg var bange for det blev RW og TT, hvilket jeg også synes det er blevet til og det er virkelig en skam! De 4 andre gutter kan også uden Robbie!! Anyways jeg synes jo stadig det var fantastisk og endnu en drøm gik i opfyldelse, da de offentliggjorde en koncert i Danmark!!

Den dag i november, da billetterne blev sat til salg sad jeg klar ved min computer flere timer i forvejen og jeg var ved at give mig til at græde da jeg kom igennem og rent faktisk fik nogle billetter! Noget jeg har ventet på i 14 år skulle gå i opfyldelse!!! I 9 mdr har jeg glædet mig som et lille barn! TTs genforeningstour jamen der bliver ikke noget større!!! Robbie er med på "lånt" tid -det var noget de meldte ud til at starte med og derfor var det simpelthen en enestående oplevelse at skulle se den koncert!!!

I weekenden tog mig og en veninde forventningsfulde til KBH.. Fredag aften gav TT koncert og fik fantastiske anmeldelser. Lørdag aften blev det vores tur til at se dem og da vi satte os i kø kl 17 havde vi faktisk en rigtig god plads. Kl. 18 skulle dørene åbnes og folk blev mere og mere forventningsfulde inkl. mig selv! Jeg var virkelig spændt på det tidspunkt! Kl. 17.55 kommer en mand fra Live Nation ud og siger noget jeg ikke kan høre. Han havde ikke taget en megafon med, så det var kun de første par rækker af mennesker der kunne høre noget. Manden kom ud igen et par minutter efter og jeg kunne se nogle piger begynde at græde på de første rækker -IKKE GODT! Vi kunne stadig ikke høre noget og rygterne gik. En ved siden af os havde en ven i VIP loungen, der var blevet lukket ind. Igennem hende fik vi at vide koncerten var aflyst -Robbie havde fået madforgiftning......................................

Året største dag blev på ganske få minutter gjort til mit livs største skuffelse. Og jeg ved jeg ikke var den eneste. 45000 piger forlod Parken med de mest tomme blikke jeg længe har set. Skuffelsen var stor. Virkelig stor! Og rygterne gik...

Jeg tror på Robbies forklaring og jeg forstår fuldt ud bandets beslutning om ikke at gå på lørdag aften. Touren var en genforeningstour og det ville være forkert at gå på uden Robbie. Desuden ville det være svært at få hele showet lavet om på så få timer. Men det ændrer ikke på skuffelsen... Hvis de følger planen forlader Robbie bandet igen her i slutningen af juli. Om han bliver i bandet derefter er endnu uvist. Et mirakel skal ske hvis der nogensinde kommer en koncert med alle 5 i Danmark igen....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...