lørdag den 23. juli 2011

Den Grønne

Efter Take That koncerten sidste weekend skulle vi med toget kl. 6 søndag morgen for at nå hjem til Aalborg til en gang Grøn Koncert. Vejret var virkelig virkelig meget dårligt, men i det mindste blev koncerten ikke aflyst. Grunden til vi absolut skulle nå Grøn Koncert var jo selvfølgelig at ynglingsbandet Dúné skulle åbne koncerten! Dúné fyrede den af som altid -de skuffer aldrig og det også dem der reddede min weekend. De Eneste To er altså også virkelig gode live! Jeg har altid godt kunne lide dem, men efter at have set dem live har jeg ligefrem investeret i deres cd. Glæder mig til den kommer en af dagene. Medina så jeg også ganske kort. Hende har jeg til gengæld aldrig brudt mig om -faktisk har jeg et temmelig stort had til hende og hun gjorde det ikke lettere for mig at kunne lide hende ved den her koncert. Sceneshowet var dybt kedeligt, men det værste var jo hun ikke kunne synge live! Det lød forfærdeligt. Kato & Friends gjorde det til gengæld fantastisk! Og så havde han jo bare slæbt samtlige artister med i han kunne finde i Danmark. Det var alt for fedt. Dagens største overraskelse var nok i de 5 min jeg så TV2. Pludselig introducerede Steffen Brandt "hans gode ven" Yepha, der så kom ind og sang Skub til taget og så gik han igen. Det gav virkelig ingen mening, men jeg elsker Yepha, så var rigtig glad for at få oplevelsen med. Nik & Jay lukkede koncerten. De er jo altid seje og de skuffede bestemt heller ikke denne gang. Alt i alt var det en super god koncert! Herefter følger lige en mindre billedstorm :)


























[1] Dúné/ Mattias [2]Dúné/ Mattias [3]Dúné/ Mattias [4]Dúné/ Mattias [5] Dúné/ Ole Bjørn [6] Piotrek & Ole Bjørn [7] Dúné/ Simon, Mattias & Piotrek [8]Dúné/ Ole Bjørn & Danny [9]Dúné/ Mattias [10]Dúné/ Simon [11]Dúné/ Morten Hellborn [12]Dúné/ Danny [13]Dúné/ Ole Bjørn [14]Dúné/ Mattias [15] DET [16] DET [17] Kato & Clemens [18] Kato & Jon [19] Kato & Infernal [20] Kato & Camille Jones [21] Kato & The Storm [22] Kato & Friends [23] Kashmir [24] Nik & Jay

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...