fredag den 11. februar 2011

Medina

Jeg skal være ærlig at sige, at jeg ikke er den store fan af Medina og helt ærligt forstår jeg ikke hun er blevet så stor som hun er. Jamen jeg mener med tekster som:

"Selvom vi kan hade på hinanden
Og selvom du virkelig kan pisse mig af
Så vil jeg altid være din for hey for fan'
Ja vi to hører sammen (sammen sammen sammen sammen)
"

altså helt ærligt??? Og så gentager hun det lige 15 gange i sangen og så har hun et hit... Ja jeg forstår det altså ikke og jeg synes det er så ærgerligt, at det er en som hende der skal føre Danmark frem i udlandet det må jeg indrømme. 

Mht. til Medina og mode ja så kan jeg meget bedre forstå det! Hun er jo virkelig cool i tøjet altid:


  

Og så var der lige det her der af en eller anden grund chokerede hele Danmark, ja hun har en gennemsigtig trøje på, så er det da heller ikke værre altså.. Men jeg forstår så ikke hvorfor det lige er i et indsamlingsprogram hun vælger at stille sig sådan op, det er måske ikke så passende.


Noget andet der irriterer mig ved hende er hendes hår! Hun startede med noget flot langt hår og nu har hun en underlig kort tisgul frisure... Nej det er ikke pænt til dig Medina!!

Nå ja i fornemmer sikker, at jeg ikke er Medinas største fan. Jeg så lige en musikvideo med hende og irriterede mig sådan over teksten, at jeg lige måtte lave mig et lille brokke indlæg herinde... :)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...