fredag den 25. februar 2011

Skanderborg vs. Nibe

L.O.C på Orange scene

Jeg er en festival pige! I flere år har jeg været på Roskilde festival og hvert eneste år har det været højdepunktet på det år og jeg har savnet det lige så snart det sluttede. Selv året med overdrevent meget regn var fantastisk! Så skete der pludselig det, at jeg for 2 år siden pludselig ikke synes det var sjovt mere. Muligvis var det en blanding af hedebølge 3 dage i træk uden skygge og den fact at jeg lagde med feber lige pludselig der ikke gjorde det så sjovt, hvem ved. I hvert fald besluttede jeg mig for jeg lige ville holde et års pause og få lysten til festivalen tilbage og det hjalp. Hele den uge der var Roskilde festival sidste år sad jeg klinet op af fjernsynet og computeren for at se nyheder derfra og ih hvor jeg ønskede det var mig der var der!

Hygger til Volbeat

Festivaller er jo det eneste sted, hvor det er helt normalt
at der pludselig kommer en Power Ranger hoppende.

Nu er der jo så sket det at jeg hverken har råd eller tid til at tage på min elskede festival i år! Hvor er det bare røv irriterende! Det er selvfølgelig mit eget valg for mig og kæresten vil gerne på ferie i år og der kan simpelthen ikke blive råd til begge ting. For en festival er virkelig dyr. Ja jeg ved godt der er mange der så siger "jamen du kan jo bare blive frivillig"... Nej det kan jeg ikke.. For jeg gider simpelthen ikke være på festival og ikke kunne feste igennem fordi jeg skal arbejde midt i det hele.. Desuden er det jo virkelig skod arbejde man får..

Nå, men jeg tror nu jeg er kommet frem til en løsning. Som de faste læsere nok har opdaget elsker jeg jo virkelig Dúné. De har ikke udgivet noget nyt og laver derfor ikke en tour til sommer. Til gengæld spiller de på både Skanderborg og Nibe festival! Jeg har bestemt mig for at tage til én af de festivaller den ene dag dag Dúné spiller, så får jeg da lidt festival! Spørgsmålet er så bare hvilken jeg skal vælge?







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...