søndag den 13. februar 2011

Søndage

Søndage uden tømmermænd er jo herlige! Jeg skulle ellers have været i byen igår, men da min ryg gør helt forfærdelig ondt på 4. uge synes jeg ikke det var en fantastisk idé alligevel. Så jeg var med i et par timer og gik derefter hjem i seng. Det er nu rart at kunne stå op og være frisk og veludhvilet.

Dagen idag skal stå på rengøring! Hold nu op min lejlighed ligner lort efterhånden. Jeg har en kæreste, der roder rigtig meget, men til gengæld aldrig nogensinde rydder op. Engang ville jeg teste hvor lang tid der gik før han blev sindssyg af rodet, så jeg ryddede ingenting op, vaskede ikke noget tøj, tog ikke opvasken osv.  Der gik altså 14 dage før han synes der var blevet for rodet!! Glæder mig ikke til jeg også får et barn at rydde op efter.

Jeg skal også ned og løbe en tur i Fitness World i dag. Pga. ryggen har jeg holdt pausen med at dyrke nogen form for motion denne uge, men i dag synes jeg den er  ved at være ok til en lille løbetur igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...