tirsdag den 22. februar 2011

Champions League

Da jeg var mindre (læs: for 5-6 år siden) gik jeg meget op i fodbold. Ynglingsholdet blev hurtigt FCK og jeg fulgte med i alle deres kampe. Da jeg så blev ældre og tog ud at sejle havde jeg naturligvis ikke mulighed for at se kampene mere og stille og roligt forsvandt min interesse for det igen. Jeg er stadig fan og jeg holder stadig af at se FCK spille. I dag var ikke en undtagelse. 



Som FCK fan er jeg jo VILDT stolt over de er kommet så langt som de er i Champions League -det er jo super flot og de spillede alt for fedt imod Barcelona! Men idag havde de altså ikke klasse nok til at slå Chelsea og det var virkelig en skam. De tabte 2-0 på hjemmebane, så de er så godt som ude af CL igen! øv!  Men alligevel synes jeg jo det er rigtig flot de er kommet så langt som de er og specielt synes jeg Jesper Grønkjær gjorde det godt, men igen det gør han jo næsten altid. Efter en aften som i aften får jeg jo helt lyst til at gå op i det igen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...