tirsdag den 8. februar 2011

Tatovering: Ny idé

For noget tid siden skrev jeg om jeg gerne ville have en ny tatovering (se her), men havde endnu ikke fundet det perfekte sted til den. Teksten har jeg fundet, så det er udelukkende placeringen det drejer sig om. Dengang var jeg meget hooked på at få den på siden af kroppen (hvilket jeg stadig er), men så faldt jeg over dette billede på Tattoologist (som i øvrigt er en super fin blog):


Jeg synes placeringen er virkelig flot og jeg har aldrig set en tekst sidde på ankelen på den led før. Jeg ved ikke om min tekst bliver for lang til at sidde der, men den kommer helt klart med i mine overvejelser.

1 kommentar:

  1. Jeg vil også rigtig gerne have en mere, jeg ved bare ikke hvor eller helt præcis hvad. Kan ikke beslutte mig!! Men det ser meget fedt ud der..

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...