onsdag den 23. februar 2011

Håret

Jeg har fået farvet hår i dag det er virkelig fantastisk! Jeg er en af de heldige, der har leverpostejsfarvet hår, så her om vinteren gør en stor udgroning mig bare endnu mere grå og trist (for jeg er nærmest så bleg jeg er gennemsigtig lige nu)... Jeg plejer at være meget lyshåret (se billede i højre side), men jeg synes efterhånden jeg trængte til noget andet. Det helt lyse var bare ikke mig mere. Så jeg har de sidste par dage ledt efter noget flot, der minder om min egen gyselige leverpostej. Endnu engang faldt mit valg på Lauren Conrad hendes hår er bare alt for flot. 



Jeg synes hendes farve minder meget om min bare med nogle lyse striber i. Min egen personlige frisør -min søster - flytter til storbyen København, så jeg tænkte også lidt på jeg ikke altid lige kan få det farvet som jeg er vant til nu. Derfor var det ret vigtigt for mig, at det ikke er så let at se en evt. stor udgroning.  Hun lavede noget der minder meget om den farve Lauren har og det er jeg blevet virkelig glad for! Det er mørkere end normalt, så det skal jeg lige vænne mig til, men hvor bliver det dejligt det ikke skal farves hele tiden. Nu skal det bare blive lang igen, så er det helt perfekt (sådan da)... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...