lørdag den 26. februar 2011

Vægttabet


 Mit vægttab er gået lidt i stå og det hænger selvfølgelig sammen med manglende motivation. Nogle dage er jeg vildt standhaftig og logger alt jeg spiser og andre dage er jeg bare så ligeglad. Jeg har hele tiden sagt jeg ikke gider være på kur mere når jeg ikke synes det er sjovt mere. Jeg har siden jeg vejede mest tabt mig 11 kg og mangler i bund og grund det samme, men jeg er normalvægtig nu, så hvis jeg vælger at stoppe her er det okay med mig selv. Jeg skal i hvert fald have taget det hele op til revurdering.

Jeg fik enormt ondt i min ryg for noget tid siden og det gjorde jeg pludselig ikke kunne løbe mere, derfor skal jeg starte fra scratch igen. Puh det er hårdt at finde motivationen til det også! Jeg starter op med at løbe igen på mandag og håber virkelig motivationen vender tilbage og jeg bliver glad for at løbe igen. Måske kommer motivationen til at tabe mig samtidig tilbage? Et eller andet sted håber jeg det lidt.

Weekenden står på arbejde, arbejde og mere arbejde. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...